
Vastuullisimmaksi koettu hotelliketjubrändi jo 13:tta kertaa
Suomalaiskuluttajat kokevat Sokos Hotels -ketjun alansa vastuullisimmaksi Sustainable Brand Index -kyselyn mukaan. Tällainen tunnustus on meille kunnia-asia.
Hae varaus
50 vuoden aikana olemme kasvaneet yhdeksi Suomen suurimmista hotelliketjuista ja kohdanneet melkoisen määrän ihmisiä. Kokemus on osoittanut, että jokainen meistä on erilainen. Palvelumme on siksi henkilökohtaista – ja jokainen vieraamme aina etusijalla. Haluamme olla vastuullisuuden edelläkävijä. Sustainable Brand Index -kyselyn mukaan suomalaiskuluttajat kokevat Sokos Hotels -ketjun alansa vastuullisimmaksi. Vastuullisuuden lisäksi sydämellinen missiomme on onnellistaminen. Haluamme tarjota onnenhetkiä: seikkailua, rentoutumista, työmatkoja ja elämän tärkeimpiä juhlia. Tulet rakastumaan hotelleihimme yhä uudelleen ja uudelleen.
Ihmiset ovat erilaisia ja jokaisella on erilaisia tarpeita. Eri ihmiset etsivät erilaisia hotelleja ja hotellikokemuksia. Siksi olemme luoneet neljä täysin erilaista hotellityyppiä: Original, Break, Solo ja Heymo.
ORIGINAL
Aito ja alkuperäinen
Joskus reissussa on rentouttavinta, kun tietää mitä odottaa. Original-hotellit ovat joukko sydämellisimpiä hotelleja Rovaniemeltä Helsinkiin ja Tallinnaan saakka.
BREAK
Aikaa ja energiaa
Yhdelle Break tarkoittaa poreallasta, toiselle hyppimistä rinteessä, kolmannelle ensin kokous ja sitten ravintolaan. Jokainen Break on enemmän kuin vain hotelli.
SOLO
Yksilöllinen ja tyylikäs
Jokainen Solo on uniikki. Se, mikä niitä yhdistää, on design, hemmottelevat yksityiskohdat, makunautinnot sekä tinkimätön palvelu. Solo-hotelli on ainoa laatuaan.
HEYMO
Helppo ja nopea
Panostamme ainoastaan siihen, mitä kaupungilta ei löydy, sänkyihin. Ihanat sängyt ja palvelevat fixerit tekevät Heymon. Heymossa maksat vain siitä mitä tarvitset.