Etusivu

Hae varaus

Heymon fixer palvelemassa asiakkaita itsepalvelukirjautumis-automaatin edessä.

Helppoa digitaalisuutta, silloin kun haluat – henkilökohtaista palvelua, kun tarvitset

Heymossa henkilökunnan jäsenet tunnetaan nimellä Fixer. Fixerit ovat paikalla auttamassa ja neuvomassa aina, kun kaipaat henkilökohtaista palvelua. Fixerit tekevät vierailustasi sujuvan ja huolettoman, olipa kyseessä käytännön apu tai inspiroivat tärpit lähiseudun elämyksiin.

Helppoa ja joustavaa digitaalista palvelua

Heymossa on panostettu sujuvaan ja vaivattomaan digitaaliseen palvelukokemukseen. Hotelliin sisään- ja uloskirjautuminen tapahtuu kätevästi itsepalveluautomaateilla, jotka mahdollistavat nopean asioinnin mihin vuorokaudenaikaan tahansa.

Aulassa käytössäsi ovat maksukortilla toimivat älykaapit, joista löydät All day -breakfastin, ruoka- ja juomatuotteita sekä muita lisäpalveluita – kuten kylpytakkeja, tossuja tai leffaeväitä – juuri silloin, kun niitä tarvitset.

Jos kaipaat apua digitaalisten palveluiden käyttöön, Heymon Fixerit ovat aina valmiina auttamaan.

Henkilökohtaista palvelua silloin, kun sitä tarvitset

Vaikka digitaalinen asiointi tuo joustavuutta, panostamme edelleen laadukkaaseen henkilökohtaiseen palveluun. Heymon tiimi on paikalla 24/7, jotta saat apua juuri silloin, kun sitä tarvitset. Meillä teknologia ei korvaa ihmistä – se täydentää palvelukokemusta.

Tutustu hotelliin >>