Paras asiakastyytyväisyys
Solo Sokos Hotel Turun Seurahuoneella koko Suomen Sokos Hotels -ketjun paras asiakastyytyväisyys
Sokos Hotels -ketju palkitsi parhaita ammattilaisiaan – Solo Sokos Hotel Turun Seurahuoneella koko Suomen Sokos Hotels -ketjun paras asiakastyytyväisyys.
Onnistunut asiakaskokemus on avainasemassa, kun majoitustoimialalla rakennetaan pitkän ajan kilpailukykyä. Erinomainen asiakastyytyväisyys luo asiakasuskollisuutta sekä suositteluhalukkuutta. Tätä mitataan NPS:llä, joka tarkoittaa sitä, kuinka todennäköisesti asiakkaat suosittelisivat yritystä ystävilleen tai kollegoilleen. Solo Sokos Hotel Turun Seurahuoneen NPS vuonna 2023 oli 83 ja hotelli palkittiinkin koko Sokos Hotel –ketjun parhaasta NPS tuloksesta Kuopiossa Original Sokos Hotel Puijonsarvessa.
-Tämä palkinto tuntuu erityisen hyvältä, koska tunnustus on tullut asiakkailtamme. Kiitos kuuluu koko ihanalle tiimillemme, joka on aina valmis palvelemaan ja onnellistamaan asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla. Asiakastyytyväisyys näkyy siinäkin, että olemme ykkösiä Turun hotelleista myös matkustajien arvioita julkaisevassa Tripadvisorissa, hehkuttaa hotelliryhmänjohtaja Tarja Jalonen Turun Osuuskaupasta.
S-ryhmän Matkailukaupan päivillä huhtikuussa palkittiin Sokos Hotellien loistavien työntekijöiden parhaimmistoa.
Kuvassa: Hotellipäällikkö Henna Hurme (vas.) ja hotelliryhmänjohtaja Tarja Jalonen (oik.).