S-Card usein kysyttyä
Mikä on S-Card?
S-Card on kanta-asiakasohjelma työmatkustajille sekä kokous- ja ravintola-asiakkaille.
Miten saan S-Cardin?
S-Cardin voit tilata Sokos Hotellien verkkosivuilta. Liittyminen onnistuu myös Sokos Hotellien ja Suomen Radisson Blu sekä Radisson RED hotellien vastaanotosta.
Mitä S-Card maksaa?
S-Card maksaa 26 € / 12 kuukautta.
Missä S-Card käy?
S-Card käy kaikissa Sokos Hotelleissa, Suomen Radisson Blu ja Radisson RED hotelleissa sekä sadoissa S-ryhmän ravintoloissa ja kokouspaikoissa.
Huom! ABC-liikenneasemien ravintoloissa etujen käyttö rajoitettu ateriaedulla maksamiseen.
Miten todistan jäsenyyteni jos en ole vielä saanut jäsenkorttiani
Saat vastaanotosta väliaikaisen jäsenkortin liittyessäsi ja voit näyttää jäsentietosi väliaikaisesti myös S-Card by Sokos Hotels -sovelluksesta.
Mitä etuja S-Card-kanta-asiakasohjelmaan kuuluu?
S-Card-etuja ovat esimerkiksi ateriaetu, S-pisteet, hotellikohtaiset vaihtuvat edut, perhe-etu ja lemmikkietu.
Miten ateriaetuja kertyy?
Ansaitset yhden ateriaedun / yö kun majoitut päivän hinnalla tai yrityksen sopimushinnalla. Ateriaedun arvo 12 € Suomessa ja 10 € Virossa.
Miten S-pisteitä kertyy?
S-pisteitä kertyy S-Card-asiakkaana tekemistäsi ostoista 2-8% riippuen siitä miten paljon olet kerryttänyt ostoja koko 12 kk jäsenkauden aikana. 1 S-piste vastaa arvoltaan 1 €.
Milloin ostot ja majoitusvuorokaudet kirjautuvat?
Hotellista majoitusvuorokaudet ja ostot kirjautuvat kortillesi lähtöpäivää seuraavana päivänä.
Kortiltani puuttuu ostotapahtumia / majoitusvuorokausia, mitä teen?
Ostotapahtumia voidaan kirjata 12 kk takautuvasti, ole yhteydessä yksikköön jossa olet asioinut.
Yövyn kollegan kanssa samassa kahden hengen huoneessa, saammeko molemmat S-Card-edut?
Kyllä saatte. Kahden hengen huoneen hintaan sisältyy molemmille S-Cardilaisille edut.
Onko etujen kertymisessä rajoitteita?
S-Cardia voi käyttää, kun majoitut päivän hinnalla tai yrityksen sopimushinnalla ja olet tehty varauksen suoraan meiltä. Muiden varauskanavien ja hintojen osalta etujen kertymisessä voi olla rajoituksia.
Miten pääsen S-Card Premium-tasolle?
S-Card Premium-tasolle pääset, kun 12 kk jäsenkauden aikana yövyt vähintään 30 yötä tai teet S-pisteisiin oikeuttavia ostoja vähintään 7000 eurolla.
Mikä on S-käyttäjätili?
S-käyttäjätili on S-ryhmän yhteinen kirjautumistunnus, jolla voi kirjautua Sokos Hotels -verkkopalveluun ja S-Card by Sokos Hotels -mobiilisovellukseen. Samalla henkilökohtaisella tunnuksella voit kirjautua myös muihin S-ryhmän verkkopalveluihin.
Miten käytän S-Card by Sokos Hotels -mobiilisovellusta?
Sovelluksella hoidat Sokos Hotellien hotellivaraukset, sisään- ja uloskirjautumisen, teet sähköisen matkustajailmoituksen, käytät mobiiliavainta ja maksat huonelaskun. Seuraat S-Card-etujasi ja S-pisteitäsi sekä ylläpidät asiakastietojasi.
Miten S-Card-asiakkuuden voi uusia?
S-Card-asiakkuuden voit uusia S-Card by Sokos Hotels -sovelluksessa, verkkosivuillamme tai hotellin vastaanotossa. Suomessa asuville asiakkaillemme postitamme lisäksi uusintalaskun noin kuusi viikkoa ennen jäsenkauden päättymistä. Uusintalaskun saat myös OmaPosti -palveluun hyväksymällä kirjeen lähettäjäksi SOK Matkailukaupan ketjuohjauksen.
Kuinka irtisanon S-Cardin?
S-Card on voimassa 12 kk kerrallaan ja se päättyy automaattisesti ilman irtisanomista, mikäli et maksa uusintamaksua. Jäsenyyden uusinta on vapaaehtoista.
Voinko hyödyntää sekä S-Cardia, että S-Etukorttia samaan huonevaraukseen?
Voit käyttää vain yhtä kanta-asiakkuutta kerrallaan.
Mikä on palkintoyö?
Palkintoyö on S-Card-etu vapaa-ajalle. Saat keräämiäsi S-pisteitä vastaan erikoishintaisen majoituksen kahdelle hengelle.
Miten varaan S-Card palkintoyön?
Palkintoyön varaat verkkosivuiltamme, sovelluksestamme, suoraan hotellista tai myyntipalvelustamme.
Ovatko S-Card-edut veronalaista tuloa?
Jos S-Cardilla voit kerätä ja käyttää etuja sekä työ- että yksityismatkoilla, olet velvollinen sopimaan kortin ja sen etujen käytöstä työnantajasi kanssa. Ansaitsemiesi etujen käyttäminen yksityisiin tarkoituksiin saattaa olla veronalainen etu. Lisätietoja osoitteesta vero.fi.
Jos et löytänyt vastausta kysymykseesi S-Card Asiakaspalvelu auttaa arkisin klo 9-16. Voit soittaa meille numeroon 010 76 82777 (puhelun hinta ») tai halutessasi voit lähettää meille viestin»