Hem

Sök bokning

Sokos Hotellens kundtjänst

Hur kan vi stå till tjänst?

Har du frågor om din bokning eller våra hotell? Nedan finns användbara kontaktuppgifter samt samtalskostnaden för 0300-, 010- och 020-nummer.

Pris för samtal

  • till 0300-nummer 51 cent/min + lokalnätsavgift/mobilsamtalsavgift (samtalets pris max 2,55 € +lna).
  • till 010- & 020-nummer lna/msa.

Sokos Hotels Försäljningstjänst

Tfn +358 300 870 000, må–fr kl. 8.30–16.30.

  • Enskilda rumsbokningar till samtliga Sokos Hotell.
  • Utanför försäljningstjänstens öppettider reserveras rummet direkt på respektive hotell. Kontaktuppgifterna för hotellen finns på hotellens egna webbplatser och här »

  • Bokning av konferenser och logi för grupper vid Sokos Hotellen i huvudstadsregionen.
  • Bokning för grupper och enskilda konferensbokningar utanför huvudstadsregionen direkt till respektive hotell. Hotellens kontaktuppgifter »

  • Konferensserier. Samtidig bokning av minst två möte vid Sokos Hotell, Radisson Blu och Radisson RED hotell i Finland på minst två orter.

S-gruppens Restaurangförsäljningstjänst

  • Tfn +358 300 870 020, må–fr kl. 8.30–16.30.
  • Restaurang-, bastu-, och kabinettreserveringar för S-gruppens restauranger på huvudstadsregionen.

S-Card kundtjänst

Har du frågor angående ditt S-Card kundförhållande eller förmåner?

S-Card kundtjänst är öppet mån-fre 9-16, tfn 010 76 82777. Ge respons för S-Card kunstjänst

* 19.6.25 stänger vi undantagsvis kl. 14 och öppnar igen på 23.6.25 kl. 9.

Hjälp oss att bli bättre

Hur lyckades vi? Din respons är viktig för oss. Ge oss respons

Konsumentkunders klagomål och faktureringsförfrågningar

Tel. +358 9 4153 4611, mån–fre kl. 8.30–16.30

För media

Bilder av Sokos Hotellen i tjänsten Leonardo

För journalister: S-gruppens mediatjänst, öppet vardagar kl. 9–16

Viktig information för ägarkunder

Du erhåller S-Bonus endast genom att boka via sokoshotels.fi, Sokos Hotels appen, vår försäljningstjänst eller direkt från hotellet. Se våra priser »