Hem

Sök bokning

Sokos Hotellens kundtjänst

Hur kan vi stå till tjänst?

Har du frågor om din bokning eller våra hotell?

Pris för samtal

  • till 0300-nummer 51 cent/min + lokalnätsavgift/mobilsamtalsavgift.
  • till 010- & 020-nummer lna/msa.

Några av våra hotell stänger för jul och nyår. Även vår försäljningstjänst och S-Card kundtjänst har avvikande öppettider. Se de detaljerade tidpunkterna här »

Sokos Hotels Försäljningstjänst

  • Tfn +358 300 870 000, må–fr kl. 8.30–16.30.
  • Enskilda rumsbokningar till samtliga Sokos Hotell.
  • Utanför försäljningstjänstens öppettider reserveras rummet direkt på respektive hotell. Kontaktuppgifterna för hotellen finns på hotellens egna webbplatser och här »

  • Bokning av konferenser och logi för grupper vid Sokos Hotellen i huvudstadsregionen.
  • Bokning för grupper och enskilda konferensbokningar utanför huvudstadsregionen direkt till respektive hotell. Hotellens kontaktuppgifter »

  • Konferensserier. Samtidig bokning av minst två möte vid Sokos Hotell, Radisson Blu och Radisson RED hotell i Finland på minst två orter.

S-gruppens Restaurangförsäljningstjänst

  • Tfn +358 300 870 020, må–fr kl. 8.30–16.30.
  • Restaurang-, bastu-, och kabinettreserveringar för S-gruppens restauranger på huvudstadsregionen.

S-Card kundtjänst

Har du frågor angående ditt S-Card kundförhållande eller förmåner?

S-Card kundtjänst är öppet mån-fre 9-16, tfn 010 76 82777. Ge respons för S-Card kunstjänst

Hjälp oss att bli bättre

Hur lyckades vi? Din respons är viktig för oss. Ge oss respons

För media

Bilder av Sokos Hotellen i tjänsten Leonardo

För journalister: S-gruppens mediatjänst, öppet vardagar kl. 9–16

Viktig information för ägarkunder

Du erhåller S-Bonus endast genom att boka via sokoshotels.fi, vår försäljningstjänst eller direkt från hotellet. Se våra priser »