Sokos Hotellens kundtjänst
Hur kan vi stå till tjänst?
Har du frågor om din bokning eller våra hotell?
Pris för samtal
- till 0300-nummer 51 cent/min + lokalnätsavgift/mobilsamtalsavgift.
- till 010- & 020-nummer lna/msa.
Några av våra hotell stänger för jul och nyår. Även vår försäljningstjänst och S-Card kundtjänst har avvikande öppettider. Se de detaljerade tidpunkterna här »
Sokos Hotels Försäljningstjänst
- Tfn +358 300 870 000, må–fr kl. 8.30–16.30.
- Enskilda rumsbokningar till samtliga Sokos Hotell.
- Bokning av konferenser och logi för grupper vid Sokos Hotellen i huvudstadsregionen.
Utanför försäljningstjänstens öppettider reserveras rummet direkt på respektive hotell. Kontaktuppgifterna för hotellen finns på hotellens egna webbplatser och här »
Bokning för grupper och enskilda konferensbokningar utanför huvudstadsregionen direkt till respektive hotell. Hotellens kontaktuppgifter »
- Konferensserier. Samtidig bokning av minst två möte vid Sokos Hotell, Radisson Blu och Radisson RED hotell i Finland på minst två orter.
S-gruppens Restaurangförsäljningstjänst
- Tfn +358 300 870 020, må–fr kl. 8.30–16.30.
- Restaurang-, bastu-, och kabinettreserveringar för S-gruppens restauranger på huvudstadsregionen.
S-Card kundtjänst
Har du frågor angående ditt S-Card kundförhållande eller förmåner?
S-Card kundtjänst är öppet mån-fre 9-16, tfn 010 76 82777. Ge respons för S-Card kunstjänst
Hjälp oss att bli bättre
Hur lyckades vi? Din respons är viktig för oss. Ge oss respons
För media
Bilder av Sokos Hotellen i tjänsten Leonardo
För journalister: S-gruppens mediatjänst, öppet vardagar kl. 9–16
Viktig information för ägarkunder
Du erhåller S-Bonus endast genom att boka via sokoshotels.fi, vår försäljningstjänst eller direkt från hotellet. Se våra priser »